محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

8ماهگی ماه کوچولو

1393/7/4 4:03
نویسنده : مامان مریم
724 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پسرم !

8 ماهه که شدی خودت قاشق رو به دست گرفتی و به سمت دهانت بردی. البته چیزی از غذاها به دهانت نرسیده و همش بین راه میریزه.

توی این ماه با دست و صداهای مختلف بیرون از خونه رو نشون می دی بخصوص وقتی توی روروئک باشی جات پشت در خونه ست تا بالاخره یکی تو رو ببره بیرون. و اگه کسی نبردت قهر میکنی و مثل بچه لوس ها پا میکوبی.

توی این ماه اتاقت رو به خوبی شناختی و خودت اسباب بازی هات رو برای بازی کردن انتخاب میکنی.

قدت بلند تر شده و وقتی توی روروئک هستی میتونی خرابکاری های زیادی بکنی مثلا میز گلدون و میز تلفن رو بندازی وسط اتاق!!!

وخیلی کارای دیگه که بازم موکول می کنم به فرصت مناسبتر.

... و باز هم به روایت تصویر:

(لحظه ارتکاب جرم)

(لحظه ای پس از ازتکاب جرم)

(نحوه نان خوردن)

 

عزیزکم! یکی از اتفاقات مهم ماه هشتم زندگیت سفر 2 روزه به کوه پیغمبران وزیارت مقبره دو پیامبر از نوادگان حضزت نوح(ع) برای اولین بار بود. اولین لخظه ای که وارد زیارتگاه شدی ضریح رو محکم گرفتی و نگاهت روی سنگهای سفید داخل ضریح خیره موند.

یکی دیگه از اتفاقات این ماه آشنایی تو با قطار بود که خیلی دوستش داشتی البته از صدای بوقش ترسیدی:

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطیما
12 مهر 93 8:54
آخ من هلاک اون نون شدم فدااااااااااای تو بشم با اون نون خوردنت موش کوچووولووو
ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 10:31
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا