محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

نیم سالگی گل پسرم

1393/4/8 12:24
نویسنده : مامان مریم
663 بازدید
اشتراک گذاری

منم تنهاترین تنهای تنها

و تو زیباترین زیبای دنیا

منم یلدای بی پایان عاشق

تو بودی مرحم زخم شقایق

نگاهت را پرستم ای نگارم

فدای تار مویت هرچه دارم

 

ماه کوچولوی نازم 6ماهگیت مبارک. برات بهترین ها رو آرزو مندم.

خدایا برای بودنش، برای تک تک نفس هاش، برای نگاه های زیباش، برای خنده های دلرباش، خدایا برای وجودش هزار هزار هزار بار شکر!
 

پسرم داری هر روز بزرگتر از روز قبل میشی و چیزای جدید تری یاد میگری. ددر رو به خوبی میشناسی و موقع بیرون رفتن خیلی ذوق می کنی .تو خواب غلت می زنی و گاهی به پشت می خوابی. به اندازه عرض پتوت که تقریبا 70 سانتی متر هست بدون کمک چهار دست و پا میری. از اصوات واضح تری استفاده می کنی. از لجبازی هات هم که بهتره نگم... در کل این روزاتو که با ماه های قبل مقایسه میکنم،هم دلم واسه اون روزا تنگ میشه و هم برای اومدن این روزا خدا رو شاکرم.

من و بابایی مثل همیشه عاشششششقتیم کوچولو.

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان غزل جون
8 تیر 93 17:38
مبارکت باشه خاله موهای فشن بهت میاد جیگر
مامان مریم
پاسخ
میسی
مامان غزل جون
8 تیر 93 17:45
خاله قربون دهنت بشه که اینجوری بستی چه بامزه شده
مامان غزل جون
8 تیر 93 17:48
محمّد معین جونم حالا شدی نیم ساله وای که چه کیفی داره همش داری میخندی راستی که مثل قندی
مامان غزل جون
8 تیر 93 17:49
بابات میگه ماه شدی خوشگل من ناز شدی مامان میگه فدات شم قربون اون چشات شم نیم سال گذشت اومدی برای ما همــــــــــدمی هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جوووون
مامان فاطیما
9 تیر 93 13:07
سلام ماه کوچوولووو نیم سالگیت مبارک الهی که صد ساله شی عزیزم آره مریم جون خوب قدر این روزا رو بدون که چشم به هم بزنی میگذره و دلت براشون یه ریزه میشه الهی قربون اون ژست خوشمزه ات بشم من