محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

نهمین ماهگشت زندگیت مبارک

1393/7/4 5:37
نویسنده : مامان مریم
742 بازدید
اشتراک گذاری

تو هم ای خوب من این نکته به تکرار بگو!

این دلاویزترین حرف جهان را

نه یکبار و نه ده بار، که صدبار بگو!

دوستم داری را از من بسیار بپرس

دوستت دارم را با من بسیار بگو!

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. زیاد زیاد زیاد زیاد!

(این عکس رو امروز توی ماشین تو جاده سمنان- تهران گرفتم. اونقدر بچم خسته بود که موقع بازی به حالت نشسته سرشو گذاشت روی بالش وخوابش برد.)

پسندها (4)

نظرات (6)

mohamad hani
4 مهر 93 22:52
salamr azizam axat aalii bod zir saye pedar madaret bozorg shi
ستاره
5 مهر 93 10:11
خوش اومدی منور کردی پسر کوچولو چه بزرگ شدی ماه شدی ناز شدی عکسات چه خوشمله دندونات مبارک شیطونیات مبارک ب ب گفتنت مبارک
مامان فاطیما
12 مهر 93 8:51
سلااااااااااااااااام کجاااااا بودی این همه وقت مامان تنبلت نمیبرد درست کنه کامپیوتر رو؟ ببینمش پوووست از سر کچلش میکنم!!
محمد
29 دی 93 8:56
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.
مادر بزرگ
7 اسفند 93 22:02
_$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$
ستاره
23 فروردین 94 20:40
مامان محمد معین روزت مبارک چرا نمیای بنویسی آخه کامپی ترکیده درس نشد هنوز