محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

5ماهگی ناز پسرم

1393/3/10 19:36
نویسنده : مامان مریم
718 بازدید
اشتراک گذاری

پنجمین ماهگرد زندگیت مبارک نانازم

به تو می اندیشم ای سراپا همه خوبی
تک و تنها به تو می اندیشم
همه وقت
همه جا
من به هر حال که باشم به تو می اندیشم
تو بدان این را ، تنها تو بدان
تو بیا
تو بمان با من تنها تو بمان
جای مهتاب به تاریکی شب ها تو بتاب
من فدای تو به جای همه گلها تو بخند

(پنجمین ماه با هم بودنمان مبارک)
 

 

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان فاطیما
10 خرداد 93 23:06
مبارک باشه عزیز دلم پنج ماهگیه پاره ی وجودت....
مامان فاطیما
10 خرداد 93 23:06
عاشق این شعرم همیشه زیر گوش پسرکم زمزمه اش میکنم من فدای تو به جای همه گل ها توبخند
مامان فاطیما
10 خرداد 93 23:07
خندیدن و شاد بودنشون آرامش زندگیِ انشاالله محمد معین جون همیشه شاد باشه و سلامت
مامان فاطیما
10 خرداد 93 23:08
این عکس رمانتیک کجا گرفته شده است؟
مامان فاطیما
10 خرداد 93 23:08
کمی از کارهای محمد معین جون بگو الان دیگه اشیا رو میگیره درسته؟ میتونه چند دقیقه بنشینه؟ غلط میزنه؟
مامان طاها کوچولو
12 خرداد 93 10:36
مبارکه خاله جوندیگه آقا شدی عسلی خالهقربونت برم پسر خوشگلم ،که انقدر ناز و بانمک شدیانشاالله خاله دامادیتو ببینهراستی خاله جون اونجایی هم که موندی عکس گرفتی خیلی قشنگه ،کجاستاینارو بگیر خاله جون
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جونم.اینجا پارک شهید رجایی سمنان هستش.
مامان حدیث جون
12 خرداد 93 14:48
سلام .
مامان حدیث جون
12 خرداد 93 14:53
عشق تکرار آدم و حواست سیب ممنوعه ی بهشت خداست عشق یک واژه ی جدیدی نیست ماجرای قدیمی دنیاست مثل یک ماه اول ماه است گاه پیدا و گاه نا پیداست نسل ماه نسل عاشقند اصلا عاشقی شغل خانواده ی ماست عشق مشق شب بزرگان است مثل سجاده ای که رو به خداست عشق این روزگار اباالفضل است صد و سی و سه بار اباالفضل است اباالفضل ...
مامان غزل جون
15 خرداد 93 0:33
مبارک عزیزم مــــــــــــــــــــرد شدیهااااااااااااااااااا
آسمون بی ستاره
19 خرداد 93 13:51
وای خوشگلم مبارکت باشه عزیزم .ایشاله 120ساله بشی