محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

پرنیای مهربونم اولین سالروز بودنت مبارک

1393/2/31 12:16
نویسنده : مامان مریم
976 بازدید
اشتراک گذاری

پرنیا بانو

یکسال پیش چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد.

زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد

روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلمان آفتابی شد

دریای زندگی به داشتن مرواریدی چون تو مینازد

همه زیبایی های دنیا با آمدنت، می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود.

امروز روز میلاد دوباره توست و خورشید به انتظار دیدن دوباره توست

و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست.

تو به دنیا آمدی و دنیا مات و مبهوت زیبایی وجود توست.

همه جا را سکوت فرا میگیرد تا خدا صدای زیبای تو را بشنود.

فرشته اردیبهشتی ، 28 اردیبهشت اولین سالروز لمس بودنت مبارک.

پی نوشت: عکسی که اول پست گذاشتم عکس پرنیا بانو، چند ساعت بعد از تولدشه. این پرنیا بانو همون پرنیا عسلی پست قبله. که من ازش عکس خیلی خیلی جدید نداشتم. ببینین چه ماه بوده، چه ماه تر شده! الهی خاله قربونش بره!

پسندها (5)

نظرات (8)

مامان حدیث
28 اردیبهشت 93 13:46
تولدت مبارک پرنیا بانو
فاطیما(مامان ایلیا)
28 اردیبهشت 93 17:43
ای خدا مثه هلووو میمونه آدم دلش ضعف میره توووولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم
مامانش
7 خرداد 93 20:53
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که بیرون می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست ... ممُل" را پیدا کنم ... از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم ... تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...
نرگس
8 خرداد 93 18:29
جوووووووووووونم...تولدت مبارک پرنیا جون.
فاطیما(مامان ایلیا)
10 خرداد 93 13:57
عزیزم آپ کن دیگه زیر لفظی میخوای ایا!! دلمون تنگ شد واسه محمد معین جووون!!!!
فاطیما(مامان ایلیا)
10 خرداد 93 13:57
محمد معین جووونم از الان انقدر وقت مامانت رو میگیری نمیزاری آپ کن بزرگتر بشی چه میکنی شاپسر
زندگی از آ...تا...ی
18 خرداد 93 18:57
سلام مامانی امروز در زندگی از آ...تا...ی اینا رو گذاشتیم طرز تهیه کیک بستنی با کیت کت، سالاد سیسیلی، سالاد سیب زمینی ایرلندی، تشخیص و درمان بیماری وسواس، نکات مربوط به نگهداری از گیاهان زینتی، پرورش بامبو، دکوراسیون اتاق خواب کوذک حتما سر بزنید امیدوارم خوشتون بیاد
آسمون بی ستاره
19 خرداد 93 13:50
واقعا خیلی جیگره تولدت مبارک عروسک