محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

عکس های یادگاری

1393/4/8 13:09
نویسنده : مامان مریم
1,084 بازدید
اشتراک گذاری

شکار لحظه ها از یکی از زیباترین لحظه های بزرگ شدن محمد معین جون توسط زندایی.

پسرک آب باز

عافیت باشه نانازم

محمدمعین جون عاشششششق آب بازی و حموم کردنه. اونقدر که موقع بیرون اومدن از حموم، گریه و داد و بیداد راه میندازه. عافیت باشه مامانی.

دوست جونای مهربون

محمدمعین من و پرنیای همیشه مهربون.

فدای خنده های نازت

پسرک خوشرو و خنده روی من.

پسرک ناز من خوشحال و راضی از روتختی جدیدمون.

عکس العمل محمدمعین جون بعد ازریختن شیر روی رختخوابش.

پسرک شیمکوی من.

 

پسرک خوش سفر.

پسری که لثه هایش را با بادمجان میخاراند.

پسری که خمیازه میکشد اما بازیگوشی حتی در ساعت 2 نیمه شب هم رهایش نمیکند.

اما وقتی میخوابد زیباترین خواب دنیا را تجربه می کند.

محمدمعین در حال تماشای بازی فوتبال ایران و نیجریه که تحت هیچ شرایطی چشم از تلویزیون بر نمیداشت.(حامی واقعی تیم ملی).

پسرک خوش تیپ من.

محمدمعین میکی موس و مینی موس شو دوست داره اما به مینی موس علاقه عجیبی داره بخصوص وقتی با بینی کوچولوی اون، لثه هاشو میخارونه.

محمدمعین جون داره یاد میگیره به تنهایی و بدون کمک بشینه.

محمدمعین در حال چک و تایید کردن کامنت دوستانش.

این قطار زیبا رو دایی اسماعیل و زندایی ناهید (دایی و زندایی بابا) بهت هدیه دادن. دستشون درد نکنه.

این قاب زیبای دعای وان یکاد رو هم زندایی جون به یادگار از زیارت امامزاده داوود (ع) برات سوغات آورده. زندایی گلم مرسی.

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان غزل جون
8 تیر 93 17:33
واااااااااااااااای چه عکسای قشنگی گرفتین چه تیپ های شیک و باحالی زده این گل پسر
مامان فاطیما
9 تیر 93 13:04
این حرف های ایلیا بود وقتی تو بغلم بود و این عکس ها رو میدید: نی نی آب بازی نی نی تمبیز ( نی نی تمیز شده) نی نی گل نه! ( وقتی روی رو تختی جدید دیدش) نی نی ایندونه؟! ( وقتی مشغول طالبی خوردن بود) نی نی گاگا! ( نی نی خوابیده!) قان قانی منههه! ( قطار مال منه! )
مامان مریم
پاسخ
الهی من فدای شیرین زبونیاش بشم.
مامان فاطیما
9 تیر 93 13:05
مریمی جون رو تختیت خیلی قشنگه چند گرفتی؟ جنسش طوری هست که بشه روش خوابید؟ رو تختی من خیلی سر سری نمیشه روش خوابید!!
مامان مریم
پاسخ
اول حق مشاوره رو به حسابم واریز کن لطفا. بعد مشاوره بگیر
مامان فاطیما
12 تیر 93 14:49
چشم حق مشاوره قاااابل شما رو داره؟ بوگو دیگه میخوام بگیرم اگه ارزون باشه دو وسه هزار تومن باشه بیشتر از پنج تومن باشه نمیگیرم
مامان مریم
پاسخ
سه تا صد تومن.
مامان نی نی کوچولو
13 تیر 93 12:01
وای وای چه بامزه شدی تو خاله جون.میخوام بیام هامت کنم عزیزم .وای تو حموم چقدر خوردنی شدی تو وروجک.راستی خانمی روتختیت هم خیلی قشنگه.مبارکه عزیزم.