محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

خرید سیسمونی

1392/8/13 15:43
نویسنده : مامان مریم
441 بازدید
اشتراک گذاری

پسر طلا، محمدمعین ناقلای من، سه شنبه ١٩ شهریور من و تو و بابا امیر و مامان جون زهرا و باباجون محمود رفتیم تهران. بعد از کلی زحمت که به خاله جون منصوره و پرنیا و باباش دادیم بالاخره تونستیم یه عالمه وسایل خوشمل و ناز واسه سیسمونی تو بخریم. البته کمی وسیله قبلا مامان جون از سمنان برات خریده بود ولی باقی وسایل رو تهران خریدیم. از عمو مجید، پسر خاله من، که تولیدی لباس کودک (تولیدی ولیعصر) داره هم کلی لباس های قشنگ برات تهیه کردیم. مبارکت باشه نازنینم.

به زودی عکس های سیسمونی رو هم میزارم توی وبلاگت.

دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان غزل
25 شهریور 92 8:25
پسر عزیزم محمد معین جونم سلام من دوست مامانت و مامانِ دوستت غزل هستم. تازه دیروز آدرس وبتو مامانت برام اس کرد، وگرنه خیلی زودتر از اینا بهت سر میزدم حالا لینکتم می کنم پسر کوچولوی نانازی ما همه از حضور تو خوش حالیم و منتظر اومدنت هستیم دوستت داریم غزل و مامانش