محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

جشن سیسمونی

1392/8/13 15:51
نویسنده : مامان مریم
1,098 بازدید
اشتراک گذاری

محمد معین قشنگم!

مامان جون زهرا و باباجون محمود این هفته حسابی ما رو شرمنده کردن و یه جشن خوشمل واسه سیسمونی ت گرفتن. چهارشنبه شب یعنی١٧مهر ماه بود که پرنیا جونی و مامان و باباش با خونواده خاله مهناز واسه جشنت اومدن سمنان. و از صبح فردا یعنی پنجشنبه ١٨ مهر ماه همه به نوعی در تدارک و آماده شدن برای جشن بودن. ناگفته نمونه که من و بابایی امیر از دو روز قبل تزئینات اتاقت رو انجام داده بودیم و بابا هم یه عالمه بادکنک واسه جشنت باد کرده بود.صبح پنجشنبه بابا امیر، من و مامان جون زهرا و پرنیا جونی و مامانش رو برد خونمون تا آخرین کارهای مربوط به اتاقت رو انجام بدیم. اون روز ناهار همگی خونه بابا جون بودیم و بعد از ناهار بابای پرنیا،خانم ها رو رسوند خونه ما. کمی بعد مهمون ها هم یکی یکی اومدن و جشن قشنگت شروع شد.البته خیلی ها هم نیومدن که جای گله گذاری داره.خلاصه یه عالمه خوراکی خوشمزه خوردیم و زدیم و رقصیدیم و به لطف مهمون ها یه عالمه هدیه خوشگل گرفتی. مبارکت باشه پسرک قشنگم!

بعدش هم عمه فاطمه و خاله فاطمه(دختر خاله من)، وسایل سیسمونی ت رو آوردن و همه با دیدن اون همه چیزای خوشگل و کوچولو همش قربون صدقه ت رفتن و برات آرزوهای خوب خوب کردن. ایشالا یه روزی خنچه دومادی ت رو بچینم ناز پسرم. بعضی از عکس های جشن رو که امکانش بود توی ادامه مطلب گذاشتم. هرچند وروجک هایی که تو جشن بودن اونقدر آتیشششش سوزوندن که نشد ازشون عکس بگیرم. ولی دو تا عکس خوسمل خوسمزه از پرنیا بانو گرفتم که به یادگار میذارم.

بعد از جشن همگی برگشتیم خونه مامان جون زهرا و شام هم دور هم بودیم. تا آقایون هم از جشنت بی نصیب نمونن. اون شب خیلی خوش گذشت. تو هم خیلی خوشحال بودی و اینو با حرکاتت بهم نشون دادی.

این عکس درب اتاقته که این برچسب خوشمل رو پرنیا جونی چند ماه پیش واست خریده. دست گلش درد نکنه.

 

این گلیم فرش زیبا رو هم چند روز پیش دایی علی جون واسه محمد معین قشنگه هدیه داد.

 

 

این کمدته با همه اسباب بازیهای روش. که مامان جون و باباجون زحمتشو کشیدن

اینم تختته که من با تکون دادن گهوارش برات هر روز لالایی میخونم.

 

این پتو و سرویس خواب هم واسه زمانیه که کمی بزرگتر بشی.

 

البته اینم سرویس خواب و گهواره کوچولویی هاته.

 

 

اینم از ست روروئک و کالسکه و کیف و کریر!!

کفش ها، پا پوش ها و لباس هاس نوزادی..

سرویس حوله ها و وسایل حمام.

اینم از وسایل بهداشتی مسواک و شانه و برس و ست ناخنگیر و...

ظرف غذا، سرویس قابلمه، شیشه و پستونک، آبمیوه گیر، دندونی، داروهای گیاهی و...

دو تا پیش بند خوشملی.

یه عالمه لباس های خوشگل و ناز واسه وقتی که آروم آروم قد کشیدی و بزرگ تر شدی.

پوشک ها، تشک تعویض و سبد رختخواب های راحتی.

سطل و سبد و لگن.

اینم چند تا بازی هوش و سرگرمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان غزل جون
24 مهر 92 17:21
مبارکت باشه خاله جون ایشاالله بعد از تولدت حتما میام با یک تیر دو نشون می زنم هم وسایلتو می بینم از همه مهم تر صورت ماه خودتم می بینم البته گفته باشماااااااااااااااااااا اون موقع دخملم یواشکی حسابی فشار فوشورت میده به مامانت نگی ها، مارو راه نمیده
مامان غزل کوچولو
24 مهر 92 17:22
راستی وسایلت خیلی خوشگله هااااا سرویس تخت و کمدت درست شبیه سرویس تخت و کمد ایلیاست(پسر خاله فاطمه) امیدوارم با یک سال تفاوت سنی دوستای خوبی برای هم بشید و هر دوتون خاستگار غزل و من هی کلاس بزارم