محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

هفته سی و چهارم

1392/9/1 16:40
نویسنده : مامان مریم
253 بازدید
اشتراک گذاری
هفته سی و چهارم بارداری
 
ناز پسرم. بالاخره به لطف خدا هفته سی و چهارم هم تموم شد. توی این هفته سیستم دفاعیت کامل شد. حالا تقریبا 1950 گرم وزن و 45.5 سانتی‌متر قد داری. آآآآی اللللهی قربونت بشم. در اثر رشد تو، پوسته شکمم نازک شده و کم کم نور بهت می رسه و تو بر اثر این نور، عکس العمل‌هایی نشان میدی.این مسئله تو تشخیص روز و شب هم بهت کمک میکنه تا بتونی چرخه خواب خودتو کم کم درست کنی.
دیگه زیاد نمونده تا بتونم بغلت کنم و یه بوووس خوشمزه ازت بگیرم. بیصبرانه منتظر تولدتم.
خدای مهربونم واسه این نعمت بزرگی که بهم عطا کردی به قدر مهربونیت که تمومی نداره ازت ممنونم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله فاطیما(مامان ایلیا)
4 آذر 92 0:00
سلاااااااااااااااااام مریم جان واییییییییی خیلی نمونده ها فقط سه هفته وااییی میدونم این روزای آخر خیلی سخت و کند میگذره نه؟ راستش من که یه ماه آخر فقط گریه میکردم! اونقدر دلم واسه ایلیا تنگ شده بود که حد نداشت مثه خل و چلا لباساشو بغل میکردم میخوابیدم
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
4 آذر 92 0:01
ایشالله صحیح و سالم زود زود بیاد تو بغلم راستی من هر هفته میا میخونمتا اگه نمینویسم واسه اینه که یه بزرگواری امون نمیده و دائم چسبیده به من راستی تاریخ زایمانت کی هست؟