محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

وقتی که به دنیا آمدی

1392/10/18 15:31
نویسنده : مامان مریم
334 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی که به دنیا آمدی ,خدا چشمهایم را شست تا جور دیگر ببینم
وقتی که به دنیا آمدی ,چشمهایم روشن شد
وقتی که به دنیا آمدی خورشید به من سلام کرد و نور را به خانه ام آورد
وقتی که به دنیا آمدی,فهمیدم ,فهمیدم پاک ترین و معصوم ترین انسانها کودکانند
وقتی که به دنیا آمدی ,فهمیدم زیبا ترین لبخند, لبخند کودکان است
وقتی که به دنیا آمدی ,من عاشق تمام کودکان شدم با هر گریه شان گریه کردم وبا هر خنده شان خندیدم
وقتی که به دنیا آمدی ,من خدا را بیشتر از هر زمانی شناختم
وقتی که به دنیا آمدی ,بهشت را به من هدیه کردند
وقتی که به دنیا آمدی ,من عاشق شدم
لایق شدم
مادر شدم !!!

تو در بهشت بودی و فرشتگان گرداگرد وجود نازنینت. خدا تو را بر بال فرشتگانش نشاند و در آغوشم نهاد. تو به زمین آمدی و بهشت را برایم به ارمغان آوردی.

به زمین خوش آمدی!

لمس بودنت مبارک.



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوثری
18 دی 92 15:36
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد و .... طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی حتما از نمونه کارهای ما دیدن کنید
حکیمه جون
19 دی 92 0:30
واااااااااااااااااای مبارکه مبارکه مبارکه فرشته ی کوچولو، زمینی شدنت مبارکه به زمین خوش اووووومدی
مامان غزل جون
19 دی 92 0:31
مریم جون چقد شبیه توئه چقدر نازه خدا حفظش کنه ایشااله دکتراشو ببینی ایشالله همیشه سایه تو و باباش رو سرش باشه
عاطفه
22 دی 92 21:00
به نام خدا سلام مریم جون مبارکه ماشالله به پسرت خدا حفظش کنه حس مادر شدن هم عجیبه هم زیبا
فاطیما(مامان ایلیا)
30 دی 92 23:15
آخه چه معنی میده پسر اینقدر ناز بااااشه!