محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

روز پرستار

1392/12/18 22:05
نویسنده : مامان مریم
188 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ١٦ اسفند روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بود. مطلع شدم که خاله فرشته روز شنبه شیفت داره. میبایست خیلی پیش از این برای دیدن و جبران محبت هاش بریم دیدنش. اما نشد. این بود که من و بابایی تصمیم گرفتیم روز پرستار این کار رو بکنیم. با یه هدیه کوچولو رفتیم دیدنش. اما بین راه خوابت برد و بابا گفت بهتره نبرمت توی محیط بیمارستان. این بود که خودم تنها رفتم.

وای خدای من. الهی پای هیچ مادری به اونجا باز نشه. اون راهروی طویل و بعد هم بخش اطفال و بخش ویژه NICU. قدمهایی که برمی داشتم منو یاد روزای تلخ بستری بودن تو مینداخت و خیلی اذیت می شدم. خلاصه رفتم و خاله فرشته و خاله ساره رو دیدم. خاله های مهربون سراغت رو از من میگرفتن و از احوالت می پرسیدن.

هر چند جبران محبت های پرستار های مهربون امکان پذیر نیست اما تبریک ما به مناسبت روز پرستار فقط برای این بود که بگیم دوستشون داریم و به یادشون هستیم.

فرشته های آسمونی روی زمین روزتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فاطیما(مامان ایلیا)
25 اسفند 92 18:24