محمد معینمحمد معین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

ماه کوچولوی آسمون زندگی مامانی و بابایی

ببعی خورون

1392/12/26 21:13
نویسنده : مامان مریم
304 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم! این چیزی که داری در کمال تعجب بهش نگاه میکنی کله یه ببعی نازه که موقع تولدت قربونی کردیم و رفت توی بهشت!

مامانی نرگس لطف کرد و یه کله پاچه خوشمزه واسه ناهار امروز بار گذاشت. دستش درد نکنه.

خوانواده عمو قاسم و عزیز و مامان جون اینا هم بودن. من که همیشه اکراه داشتم از خوردن کله پاچه، نمیدونم چرا این بار این غذا رو خوردم. واقعا چراااا؟؟؟؟ فکر کنم بعد از به دنیا اومدنت ذائقه من خیلی عوض شده.

امروز یه عکس یادگاری هم با محدثه جون گرفتی.

محدثه (دختر عموی من و بابا)، دختر خوبیه. امروزم خیلی هواتو داشت و شیشه شیر و جیلینگ رو همش برات می اورد تا سرگرمت کنه.

کله پاچه رو ما خوردیم اما تو سنگین شدی و اینم نتیجش:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان غزل جون
28 اسفند 92 1:27
من عاشــــــــــــــــــــق کله پاچه ام امّا اماااااااااااااان از دست اونایی که اضافه وزن دارن و بازم می خورن البته اصلا منظورم مامان ایلیا و مامان محمد معین نیستااااااااا اونا بچه شیر میدن، باید بخورن نوش جونشون